معرفی مطالب جالب با لینک منبع

ساخت وبلاگ


آموزش پباده سازی وبسایت
طراحی سایت در مشهد

این زمان آموزسی مبتنی بر کتاب Build Your Own Website The Right Way Using HTML & CSS از انتشارات Sitepoint است .

چه اشخاصی بایستی این کتاب را بخوانند؟

این کتاب برای افرادی اثرگذار است که از فراگیری پباده سازی تارنما اطلاعی ندارند و می‌خواهند جدید به عده طراحان وب سایت ملحق شوند پس مسلما از معمولی ترین نکات آغاز میشود .
این کتاب شمارا با HTML و CSS آشنا می‌کند و رویکرد را برای ساخت یک وبسایت استاندارد به شما نشان میدهد . ذکر این نکته واجب است که ترجمه خط به خط کتاب ارائه نمی‌شود و چیزی که تحت عنوان برداشت فردی اینجانب یک طراح تارنما ( بهزاد علی بیگی ) از کتاب هست در قالب مقاله‌ها فراگیری پباده سازی وبسایت برای شما ابلاغ خواهد شد .
عملکرد می‌کنم در هر مقاله حداکثر یک فصل از کتاب را یادگرفتن دهم و مسلما با بازخوردی که از خواننده‌گان خواهم گرفت کیفیت فعالیت و نیز چنین وسعت عمل را ارتقا خواهم اعطا کرد .
فصل اولیه :
Setting up Shop

این فصل در واقع مهیا کردن کامپیوتر برای عمل , پیشین از زدن اولی طرح شماست .
پیشین از اینکه تارنما خودتان را بسازید , باید کامپیوتر خویش را برای فعالیت مهیا فرمایید که دربرگیرنده برنامه هایی است که یا این که در سیستم شما مو جود هست و یا باید آن‌ها‌را نصب فرمائید .
برنامه های متعددی در بازار جان دار می‌باشد البته در صدر از برنامه های بدون پول و قابل دسترس استفاده میکنیم .
وسایل و برنامه های اساسی که شما نیاز دارید :

1 - وسیلۀ ابتدایی برای دستکاری فولدر های متنی که در واقع برگه اینترنت شما‌را در بر می گیرد
2 - یک مرورگر ( web browser ) برای دیدن صفحه ها اینترنت در آن
3 - ارسال کردن برگه تارنما به محیط وب با استفاده از ftp client

زیرا بیشتر یوزرها ما درایران از ویندوز استفاده می نمایند پس ابزارهای جانور در ویندوز را بررسی خوا‌هیم کرد .

ابزارهای اول در ویندوز برای فراگیری پباده سازی وبسایت :

1 - ادیت کردن نوشته : برای ادیت کردن نوشته در ویندوز می‌توانید از Notepad استفاده فرمائید . این نوشته , به عبارتی صفحۀ اینترنت است .
برای دسترسی به‌این برنامه در محیط ویندوز مسیر زیر را طی نمائید :

Start > All Programs > Accessories > Notepad

design - web - 01 . jpg
2 - دیدن خروجی پوشه : برای دیدن عمل خروجی باید از مرورگر و یا این که browser استفاده کنیم . مرورگرهای متفاوتی موجود است که مشاجره آن‌ها مضاعف مفصل است البته در محیط ویندوز مرورگر Inteet Explorer در اختیار است .
شما می‌توانید آن را در دسکتاپ خویش و یا این که Quick Launch ویا فایل برنامه ها و یا این که در منوی start پیدا فرمائید .

design - web - 02 . jpg

3 - برای پست کردن کاغذ به محیط اینترنت از امر ftp استفاده خوا‌هیم کرد که در‌پی به آن اشاره می کنم .
۰ تا ۱۰۰ یادگرفتن پباده سازی تارنما

در حالتی‌که می خواهید پباده سازی تارنما را از ابتدا , یعنی وقتی که تنها یک ایده در ذهن دارید تا تبدیل شدن آن به یک وب سایت حرفه‌ای دنبال فرمائید , فراگیری ویدیویی پارسی ۰ تا ۱۰۰ یادگرفتن پباده سازی سایت , رویه حلی ایده‌آل برای شماست .

ابزارهای دیگر فراگیری پباده سازی تارنما :

برای ادیت کردن صفحه ها خویش می‌توانید از برنامه NoteTab استفاده کرد . مزیت استفاده از آن اینست که می‌توانید تب های مختلفی را برای صفحه های گوناگون گشوده فرمائید و بعداز بستن نیز در یاد ش می‌ماند و برای دفعه آن‌گاه نیز گشوده میماند .

design - web - 03 . jpg
آن را از این نشانی دانلود نمائید .

همینطور مرورگرهای گوناگونی موجود هست که استفاده از آنان‌را در کنار Inteet Explorer سفارش می‌کنم . ولی در اینجا از یکی شایسته ترین آن ها را اسم میبرم : firefox

design - web - 04 . jpg

البته همگی موادتشکیل دهنده که نوشته نیستند شما برای دستکاری عکس نیز به برنامه هایی نیاز دارید که می‌توانید از برنامه های زیر استفاده فرمایید :
Adobe photoshop
Adobe fireworks
Picasa
سفارش اینجانب استفاده از فتوشاپ است , نگران نباشید یادگیری آن برای کاربرد اینترنت راحت است .

تراز انتها – تصحیح کردن مکانی است برای پوشه های تشکیل شده :

بعداز ساختن پوشه های خویش مدیر آن ها زیاد با اهمیت است و اینکه در کجا پوشه اساسی و در کجا تصاویر قرار گیرد و به همین ترتیب تمام عنصرها تارنما .
شما بایستی یک پوشه بسازید و تمام موادسازنده وبسایت خویش را در آن قرار دهید . فرض نمایید در دسکتاپ خویش میخواهید یک سایت بسازید .

Right click > new > folder

بعد از آن اسم تارنما را تعیین فرمایید . هم اکنون یک فایل دارید که فولدر دارای اهمیت به همراه تصاویر و css , html , … . . را درون آن قرار می دهید .

نگران نباشید با نیز پیش میریم و به کلیه موردها خوا‌هیم رسید .
در فصل سپس شما او‌لین تارنما خودتان را می سازید .

 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 235 تاريخ : پنجشنبه 30 آذر 1396 ساعت: 15:04

طراحی سایت در مشهد

طی 15 سال تجربه ای که تو فعالیت پباده سازی وبسایت دارم , با خیلی از استارتاپ­ها فعالیت کردم و متوجه شدم هیچ کدوم میزان دارایی کافی برای یه کمپین بازاریابی سئوی بی نقص ندارند . اینجانب معمولا به کمپانی استارتاپی که میزان دارایی محدودی داره توصیه نمی کنم سئوکار استخدام نمایند , زیرا به اعتقادوباور اینجانب این میزان دارایی محدود رو میشه جاهای بهتری خرج کرد و برای چشم شدن روی موتورهای کاوش و معرفی برندتون به مردمان , خودتون امور رو به عهده بگیرید . چطوری؟ تو این مقاله براتون توضیح خواهم بخشید . 
برندتونو بسازید 
گوگل شیدا برندهاست , پس بذارید گوگل بدونه شما تو برنامه کودکان بدون شوخی می باشید , اعتمادسازی فرمائید و برای وب­سایتتون قدرت بسازید . یک کدام از راههای برندسازی جستن شبکه‌های‌مردمی و ثبت برندتون در اونهاست . اگه می‌خواهید بدونید نام برندتون روی کانال ها ثبت نشده باشه میتونید از تارنما  KnowEm استفاده نمائید . 
تنها کافیه نام برندی رو که تو فکرتونه تو نوار جستجوی این وب سایت تایپ نمایید و بهتون نشون میده روی چه شبکه‌های‌عمومی این نام ثبت نشده و شما میتونید روی اونها با نام مارک خودتون پروفایل بسازید . 
این وب سایت رایگانه , ولی اگه بخواهید براتون اکانتهایی رو که پیدا کرده ثبت کنه , این عفو پولیه . اینجانب خودم به شخصه از این بخش از خدماتش استفاده نکردم و نمیتونم بهتون پیشنهادش کنم . 
برندسازی به گوگل اثبات میکنه که شما تو برنامه کودکان دور از شوخی می‌باشید و اراده موندن دارید . اکانتها رو بدون نقص ثبت فرمایید تا بتونید روی برگه تون عکس و لوگو بذارید . اینطوری برندتون خوب تر چشم میشه و علاوه بر فهرست نتایج گوگل , در فهرست نتایج سرچ فیلمها و عکسها نیز نمایش داده خواهد شد . 
نکته تخصصی : 
در کنار این‌که URL وب­سایتتونو بدین شبکه‌های‌مردمی طولانی تر می کنید , بیشتر این اکانتها بهتون قابلیت و امکان اضافه کردن پیوند به بقیه اکانتهای اجتماعی­تون رو نیز میدن . به عنوان مثال هنگامی اکانت یوتیوب میسازید , میتونید ازش به بلاگر , فیسبوک و غیره نیز پیوند بدید . 
برندسازی می بایست اولی اقدامی باشه که برای بازاریابی سئو انجام میدید و می بایست در کنار مورد بعدی که خواهم ذکر کرد بکار بره . هنگامی روی اکانت کانال اجتماعیتون از کلیدواژه های دلخواه استفاده نمائید , زیرا کلیه این اکانتها به وب سایت استارتاپ شما اشاره دارا هستند , گوگل تماما متوجه مسئله سایتتون میشه و اونو برای سرچ های دارای ارتباط نمایش میده . 
تحقیق کلیدواژه 
اینجانب خیلی از سایتها رو دیدم که برای جذب ترافیک یه خروار کلیدواژه داشتند , البته کلیدواژه هایی که استفاده کرده بودند هیچ ربطی به کسب و کارشون نداشت و در سود ترافیکی که جذب می نمایند , کسایی نیستند که به کسب و عمل اونها نیاز داشته باشند . خیلی از استارتاپ ها نیز میپندارند همین که محتوا بذارن روی وبلاگشون دیگه میتونن از گوگل ترافیک بگیرن . قسمتی از این تامل بر میگرده به فرمانروا بودن محتوا و این‌که گوگل دلداده محتوای جدید است . البته گونه های اینجاست که‌این محتوای نو می بایست در جهت کسب و فعالیت شما باشه . اینجاست که تحقیق کلیدواژه واجب میشه ; یعنی بایستی بدونید برای چه کلیدواژه هایی می‌خواهید جايگاه بگیرید و این کلیدواژه­ها چقدر ترافیک میتونن برای سایتتون بیارن . تحقیق کلیدواژه یکی مهم ترین قسمتهای سئوست . فارغ از این‌که بدونید هدفتون چیه , تنها وقتتونو تلف می کنید . 
یک کدام از ابزار مد نظر اینجانب برای تحقیق کلیدواژه  SEMRushاست که نیز ورژن مجانی داره و نیز مبلغی , ولی برای آغاز فعالیت می پندارم ورژن رایگانش بتونه ایده های خیر و خوبی بهتون بده . تو بخش تحقیق کلیدواژه این ابزار , حجم سرچ رو برای کلیدواژه های متعدد میتونید ملاحظه کنید ( در ماه چندین نفر فلان کلیدواژه خاص رو سرچ کرده اند ) و بهتون پیشنهادهایی نیز میده . تنها می بایست خودتون تعدادی تا کلیدواژه تو ذهنتون داشته باشید و در موردش تحقیق نمائید و شایسته ترین رو تعیین نمائید . 
برای مثال میتونید عبارت ( پباده سازی تارنما ( رو سرچ نمایید , SEMRush براتون حجم سرچ این کلیدواژه و بقیه لغات دارای اهمیت دارای ربط رو براتون نمایش میده . 
تحقیق از حریف با SEMRush 
میتونید از رقیبتون نیز تحقیق نمایید و ببنید رقیبانتون برای چه کلیدواژه هایی جايگاه گرفتنه­اند و از کلیدواژه هاشون ایده بگیرید و برای کمپین خودتون استفاده نمائید . تنها کافیه دامنه رقیبتونو اسکن در بخش تحقیق دامنه یا این که domain research این ابزار پیست نمایید . 
با فهرست کلیدواژه ها چه عمل کنیم 
یه فهرست از کلیدواژه هایی که می خواهید تو پستهای وبلاگتون استفاده فرمایید و یه فهرست از کلیدواژه های مهم وبسایت - که به نیکی جور کمپانی و کارتونو به گوگل نشون میده - پیدا فرمایید . کلیدواژه هایی که حجم سرچ بالاتری دارا‌هستند , بعنوان کلیدواژه اساسی و کلیدواژه هایی که طولانی ترند و حجم سرچشون کمتره برای پستهای وبلاگها مناسبند . 
سئوی داخل - برگه 
دو دسته سئو وجود داره : سئوی باطن - ورقه و سئوی برون - ورقه . سئوی داخل - ورقه به هر دسته باصرفه سازی میگن که در وب سایت خودتون اعمال می‌کنید ولی سئوی برون - ورقه به باصرفه سازی و لینک و پیوند سازی هایی میگن که روی سایتهای دیگه انجام میدید و به وب سایت خودتون وصل میشن . 
سئوی داخل - برگه برای درجه دریافت کردن برای کلیدواژه ها ضروریه , زیرا گوگل از اینجاست که به قضیه سایتتون پی میبره . برای جايگاه به چنگ آوردن برای کلیدواژه های رقابتی این عمل به تنهایی کفاف نمی دهد , ولی فارغ از اون نیز نمیشه سکو گرفت . 
سئوی برون - برگه مشابه رأی هایی میمونه که سایتهای دیگه به تارنما شما میدن . البته قیمت همگی این رأی ها با نیز برابر نیست , می بایست تلاش فرمایید از سایتهای باکیفیت­تر رأی توده نمایید تا بیشتر به دیده گوگل بیایید . تو این نصیب بیشتر با متادیتا رمز و عمل داریم . متا دیتا به داده هایی میگن که گوگل و روباتهای دیگه میخونن و از روی اونها به زمینه سایتتون پی می برند . متا دیتایی که ما باهاش فعالیت داریم مشتمل بر تیتر برگه , توصیفات و آلت تگهای تصاویرند . بایستی از فهرست کلیدواژه های حساس در‌این قسمتها استفاده فرمایید و این کلیدواژه ها رو در وبسایتهای دیگه نیز بکار بگیرید . 

 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 565 تاريخ : چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 14:47

 طراحی سایت در مشهد 
همانطور که در مطالب متعدد در خصوص پباده سازی وبسایت شرکتی اشاره کردیم اهمیت پباده سازی وب سایت شرکتی امروزه در درحال حاضر ارتقا می‌باشد و با دقت به استقبال یوزرها دربرگیرنده طیف های متعدد از فضای وب و انجام اکثری از جستجوها برای کشف کردن کالاها و سرویس ها متفاوت در وب نیاز به پباده سازی سایت شرکتی بیشتراز هر زمان دیگری برای مدیران شرکت های با اهمیت و از حق تقدم ها به حساب آورده می شود . 
با مبادرت به پباده سازی تارنما شرکتی می‌توانید تعداد فراوان متعددی از یوزرها را در سمت وب سایت خویش جذب نمایید و از مشتریان بالقوه ای که در وب حضور دارا‌هستند مشتریانی اثبات بسازید . آوازه یافتن مارک شما و تبلیغات نا محدود فارغ از هزینه از سایر مزیت هایی است که می توان برای پباده سازی سایت شرکتی به آن ها اشاره نمود . 
پباده سازی تارنما شرکتی غالب 
از مزایا و تجهیزات پباده سازی وبسایت شرکتی بیشتراز آنچه نیاز بوده است در مقاله ها گذشته بخش فراگیری پباده سازی وب سایت ذکر کرده ایم . ساخت اعتماد و مشتریان بامسئولیت و اثبات و بالا بردن پرستیژ کسب و فعالیت از خصوصیت هایی است 
که می توان برای کمپانی هایی که مبادرت به پباده سازی تارنما شرکتی چیره کرده اند برشمرد . 
پباده سازی وبسایت شرکتی می بایست از یک گرافیک و ظواهر مضاعف فوق العاده برخوردار باشد که در هنگام ورود یوزرها به تارنما آنها‌را ترغیب به ماندن و ورقه گردی در تارنما شما نماید و بتوان در آن به خیر همه تجهیزات و سرویس ها مطرح شده بوسیله کمپانی را به مشتریان ارائه اعطا کرد و نیازهای آن ها را به خیر در اختیار آن‌ها قرار اعطا کرد تا مبادرت به خیرید با کمترین کلیک در وبسایت شما نمایند . 
ترقی پباده سازی تارنما شرکتی 
ممکن است در صورتیکه یکسری سال پیش به مدیران یک کمپانی می گفتید که نیاز به پباده سازی وبسایت شرکتی دارا‌هستند با بی تفاوتی از کنار شما می گذشتند , مدتی آن‌گاه و چه بسا درحال حاضر اکثریت آنان نیاز به یک پباده سازی سایت شرکتی خوب را فهم و شعور می نمایند البته گشوده نیز فکر‌می‌کنند که به صرف این‌که سایتی را داشته باشند کفایت می نماید و چه بسا انتظارات نا معقولی هم دراین مورد دارا هستند . 
به این ترتیب برای رقابت در دنیای پباده سازی وب سایت روز جاری نیاز دارید که پباده سازی وبسایت شرکتی شما به طور کاملاً ماهر و تخصصی انجام بگیرد و مؤلفه های متعددی در رابطه به کسب و عمل شما در آن گنجانده شود . بدین ترتیب با مراجعه و یا این که مشورت کردن از شرکت ها دارای اعتبار و پیش کسوت ای در مورد سئو وب سایت و پباده سازی تارنما نظیر نونگار پردازش میتوانید تصمیمات بهتری برای پباده سازی وبسایت کمپانی خویش بگیرید . 
ترغیب به ماندن و ورقه گردی در وبسایت شما نماید و بتوان در آن به خیر و خوبی کلیه تجهیزات و سرویس ها مطرح شده بوسیله کمپانی را به مشتریان ارائه بخشید و نیازهای آنها‌را به خیر دردست آن ها قرار بخشید تا مبادرت به خیرید با کمترین کلیک در تارنما شما نمایند

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 471 تاريخ : چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 14:45


طراحی سایت در مشهد
وقتی بشر خودش میتونه راحت و ارزون سایتشو پباده سازی کنه چرا بایستی از یه کمپانی پباده سازی اینترنت امداد بگیره؟ مگه به غیر از دانلود چندین تا اپلیکیشن و تصاحب کردن هاست چیز دیگه ای نیز هست؟ خب حقیقت اینه که خیلی بیشتر از اینهاست و دقیقا به همین خاطر می بایست سایتتونو به یه کارشناس بسپرید . اما ممکن است با همین یه جمله قانع نشده اید . این مقاله به همین قضیه اختصاص داره و می خواهم یک سری تا از عوارض رو براتون شرح بدم . 
وسیع ترین اشتباهی که صاحبان صنعت های کوچک تو این دنیای دیجیتال مرتکب میشن , حداقل تصاحب کردن اهمیت سایته . تو این زمان و زمونه وبسایت شما میتونه به کسب و برنامه کودکان رونق بده یا این که ورشکستتون کنه . بخاطر همین نداشتن وبسایت خوبتر از داشتن یه تارنما خرابه . دیگه سایتهایی که امروزه داریم با سایتهای یه ده سال قبلی فرق می کنند . امروزه تارنما حکم ابزار بازاریابی رو داره . خوبیه این وسیله اینه که پیروزی - موفقیت فعالیت میکنه , یعنی برای مشتریها نیز مفیده و زندگیشونو راحتتر کرده . اینجا با برخی از دلایلی که می بایست وبسایت کمپانی کوچیکتونو به یه طراح ماهر اینترنت بسپرید آشنا میشیم . 

اهمیت تأثیر اول 
اونچه که کاربرها در او‌لین بازدیدشون از وب سایت میبینن , دیدشون رو نسبت به کمپانی گزینش میکنه . پس مهمه که اولی چیزی که میبینن شایسته ترین نما از کسب و انیمیشن باشه و شایسته ترین روش وصال به‌این کلیدی استفاده از سرویس ها یه طراح اینترنت فن ایه . چه بسا اگه کمپانی شما شایسته ترین تولید ها رو تو قضیه کاری خودتون داشته باشه گشوده نیز وبسایت نقش مهمی تو بازاریابی اون تولید ها ایفا میکنه . علت مهم نیاز شما به سایتی که بتونه با مصرف کننده ها کلام بزنه و متقاعدشون کنه به جای رقبا از شما خرید کنن نیز همینه . 

سازش با فناوری تازه تلفن همراه 
اگه شما تخصصی تو عمل پباده سازی اینترنت نداشته باشید احتمال دارد اطلاعاتتون از آخری فناوری گوشی مربوط به وبسایت محدوده . اگه بخواهید از وبسایت سازها استفاده نمائید خیلی از عنصرها مهمی که میتونه به شکوفایی کسب و برنامه کودکان یاری کنه رو ندید می‌گیرید . کارشناس پباده سازی اینترنت میتونه اهمیت وبسایت واکنشگرا رو در قبال وب سایت گوشی بهتون نشون بده و درمقابل تو صدهاهزار یا این که احتمال دارد میلیونها تومن از مبلغی که میخواستید صرف مراقبت از ورژن موبایلی تارنما نمائید صرفه جویی میشه . بعلاوه وقت متعددی براتون ذخیره میکنه و دیگه ناچار نیستید برای دو تا وبسایت زمان بذارید . 

قابلیت و امکان اطمینان 
ممکنه بعداز این‌که یک ماهی از عمل سایتتون گذشت یه پیام اخطار بگیرید . این یه خلل جهانیه و برای خیلی ها واقعه میفته , چه بسا با وجود استفاده از سیستمهای معتبری نظیر وردپرس نیز ممکنه پیش بیاد . اینجور مواقع بیشتر مردمان کارایی میکنن با سرچ رو گوگل مشکلشونو حل نمایند . آخرش نیز تسلیم میشن و به یه کمپانی پباده سازی اینترنت زنگ میزنن , کاری که بایستی مدت ها پیش میکردن . کمپانی پباده سازی اینترنت نیز مشکلشونو حل میکنه ولی معین نیست که مجدد این خلل پیش نیاد . برای این‌که مدام در امان بمونید بهتره از همون ابتدا با یه کمپانی پباده سازی اینترنت همیاری نمایید . اینطوری خیالتون راحته که هر وقت وب سایت حاد شه یا این که مشکلی پیش بیاد یه متخصصی مهیا وایساده که فورا ایراد رو حل کنه . 

پباده سازی خوب 
اگه بخواهید خودتون سایتتونو پباده سازی نمائید شاید میرید سراغ یک کدام از قالب های مهیا ای که در دست خیلی های دیگه نیز می باشد . اگه می بینید خیلی از شرکت ها کوچیک چه بسا با سرویس ها و تولیدها متعدد مشابه همدیگه می‌باشند دلیلش همینه . تو رقابت , خاص بودن اهمیت متعددی داره . بایستی پر رنگ باشید تا بتونید حیث مشتریها رو جلب نمایید و این حادثه با قالبهای پیش ساخته نمیفته . در حالی که هنگامی از یه طراح اینترنت ماهر امداد بگیرید , مسلما یه پباده سازی سفارشی خاص و پررنگ که برطرف کننده نیازهای خاص شماست تحویل خواهید گرفت . شرکت ها پباده سازی اینترنت چه بسا یه کمپانی هاستینگ عالی نیز بهتون معرفی می کنند , زیرا هاستینگ نیز اهمیت متعددی داره . 

مرتبه گوگل 
هنگامی خودتون سایتتونو پباده سازی نمایید , ممکن است دیگه به با صرفه سازی موتور کاوش تاءمل نمی کنید , ولی زمانی یه کارشناس عمل پباده سازی اینترنت رو دست میگیره در هر سطح از فعالیت سئو رو نیز اجرا میکنه و این یعنی وب سایت شما اقبال بیشتری برای چشم شدن روی برگه نتایج گوگل خواهد داشت . خیلی از مردمان زمانی دنبال شرکتی میگردن که کارشونو انجام تن اولیه از تمامی میرن سراغ گوگل . پس شما نیز می بایست اونجا حضور داشته باشید و این با اهمیت تنها زمانی حاصل میشه که یه کارشناس تمامی روشهای حتمی سئو رو روی سایتتون بکار برده باشه تا زمانی کلیدواژه های مربوط به فعالیت شما سرچ میشه , شما بالای کاغذ اولیه گوگل ظواهر بشید . 

پول بیشتر 
یه پباده سازی عالی خیر فقط مشتری جذب میکنه بلکه کاری میکنه که انقدر این مشتریها رو روی تارنما نگهمیداره تا بالاخره از سرویس ها و محصولاتتون خرید نمایند . با یه پباده سازی عالی میتونید بیشتر پول دربیارید و کسب و کارتونو رونق میده . یه کارشناس ترافیک سایتتونو بالا میبره و این یعنی فروش بیشتر و سود بیشتر . 

وب سایت سرعت بالا 
سرعت لود وبسایت عنصر مهمیه . بین کاربری که روی وبسایت میمونه و هر کس وبسایت رو ترک میکنه صرفا یه خط باریک می‌باشد . زمانی یه ماهر سایتتونو پباده سازی میکنه حتما با‌گاز وبسایت اعتنا میکنه . هر لحظه ای که بارگذاری شدن سایتتون بیشتر از حد توقع استفاده کننده ارتفاع بکشه احتمال این‌که استفاده کننده دکمه رجوع و برگشت رو بزنه و بره یه وب سایت دیگه بیشتر میشه و این وب سایت دیگه احتمال دارد تارنما حریف شماست! 

ارزون خیس از چیزی که فکر می کنید 
عمده مردمان فکر می کنند اگه سایتشونو تن یه طراح اینترنت براشون پباده سازی کنه گرون درمیاد . علتش اینه که صرفا هزینه اول به دیده میاد , ولی اگه دورتر بایستید و به کل موضوع نگاه فرمایید می بینید که اگه خودتون وب سایت رو پباده سازی نمائید در واقع بایستی بیشتر هزینه فرمایید . به اون وقتی تصور کنید که می بایست بذارید روی پباده سازی وب سایت و از مدیر کسب و عمل خودتون گشوده میمونید . 

فیض 
این پست به‌این سوال پاسخ اعطا کرد که چرا ساخت وب سایت کسب و فعالیت کوچکتونو بایستی به یه کمپانی پباده سازی اینترنت بسپرید . اگه شما نیز صاحب و مالک یه کسب و عمل کوچیک میباشید , تاءمل نکنید نیازی به طراح اینترنت ندارید , اتفاقا نیاز دارید . زمانی سایتتون ماهر باشه , کسب و برنامه کودک رونق میگیره و پرورش میکنه . حتما یه کمپانی ماهر برای پباده سازی وبسایتتون گزینش فرمایید که شایسته ترین وب سایت ممکن رو براتون پباده سازی کنه و کسب و انیمیشن رو رویش بده .

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 559 تاريخ : سه شنبه 28 آذر 1396 ساعت: 14:06

طراحی سایت در مشهد

حتما براتون پیش اومده که حین وبگردی های کاری یا برای سرگرمی، به سایتهایی برخورده باشید که خیلی درهم و ریخته 
پاشیده­اند. در اکثر موارد هم مدیر سایت نیت خوبی داشته اما تو اجرا نتونسته موفق باشه. به نظرتون چه عواملی به منزله شکست یا عدم موفقیت وب سایت تلقی میشن؟ ما تو این پست، پنج تا از رایج­ترین­هاشو جمع کردیم و با شما در میون میذاریم تا موقع طراحی وبسایتتون مواظب باشید.

مشکل فونت

بزرگترین مشکل طراحی وقتیه که تعداد فونتها خیلی زیاد باشه یا خوندن مطالب سخت باشه. بازدیدکننده ها میون این همه فونتهای جورواجور سردرگم میشن. اگه یه فونت خیلی فانتزی یا عجیب و غریب انتخاب کنید،  کسایی رو که نمایشگرهای کوچیکی دارن به دردسر میندازید. برای کل متن اصلی سایتتون از یه فونت ساده استفاده کنید و برای تیتر و تصاویر هم از یه فونت دیگه که اون هم ساده باشه. به این ترتیب جریان یکنواختی روی سایت برقرار میشه و همه کاربرها میتونن از سایت براحتی استفاده کنند. 

چپاندن کلیدواژه

همه میخوان سایتشون روی موتورهای جستجو رتبه خوبی بگیره. بحثی توش نیست که سئو کردن سایت جزء برنامه های اجباری بازاریابی نیست. اما اگه بخواهید همه جای سایت کلیدواژه هاتونو بچپونید، بازدیدکننده ها رو خسته میکنید، به علاوه گوگل هم ممکنه بخاطر این کار جریمه­تون کنه. 

گزینه های بیش از حد

اگه هدفتون از جذب بازدیدکننده افزایش فروش، عضویت یا ارتباط گرفتن کاربرها با شما باشه، اون بخش رو در صفحه برجسته تر کنید. اگه بخواهید یه عالمه دکمه، فرم و درخواست برای اقدام روی صفحه بذارید، ممکنه مشتریها رو سردرگم کنید. 

اجرای خودکار فیلم و موسیقی 

شاید بعضی ها فکر کنند اگه همچین عناصری روی سایتشون بذارن به نظر حرفه ای تر میان یا سایتشون جالب تر میشه، اما در اصل این ویژگی ها برای کاربرها اذیت کننده است و ممکنه روی همه دستگاه­ها هم درست نمایش داده نشه. اگه میخواهید فیلم یا صوت روی سایتتون داشته باشید، اجازه بدید مهمونها خودشون برای فعال کردن یا توقفش تصمیم بگیرن.

مشکلات تصاویر

شما هم مثل بعضی از سایتها از تصاویر بی کیفیت یا با کادرهایی نامتناسب یا دزدی استفاده میکنید؟ یکی از به یاد ماندنی ترین بخش­های سایت تصاویرشن، بنابراین سعی کنید کاری کنید که تصاویر سایتتون برجسته باشند. اگه میتونید خودتون عکس باکیفیت بگیرید که خیلی خوب میشه. اگر هم نمیتونید، یه عکاس استخدام کنید یا عکس بخرید.
درسته که هر کسی میتونه خودش سایت راه بندازه و مدیریتش کنه، اما صاحبان صنایع و مدیران شرکتها باید حرفه ای تر عمل کنند. مشتریها از شما یه توقع دیگه دارند و میخوان سایتتون روی موبایل خوب دیده بشه، حرفه­ای و کاربردی باشه. اینجاست که همکاری با یه متخصص براتون خیلی به صرفه تر از چیزی که فکر میکنید در میاد. روی گوگل عبارت "شرکت طراحی سایت" رو سرچ کنید و با یه شرکت خوب برای کارهاتون قرارداد ببندید.
 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 275 تاريخ : دوشنبه 27 آذر 1396 ساعت: 14:07

بعضا ها فکر‌می کنند برای داستان قصه برندشون صرفا بایستی مورخ های اصلی رو دنبال نیز سطر نمایند و با یک عکس دانلودی روی ورقه در رابطه ما بذارن . در حالتی‌که که روایت برندتون می بایست بتونه شما رو متمایز جلوه بده , بایستی یه چیزی باشه که شما رو از رقباتون جدا کنه و سایر رو به شراکت با شما ترغیب کنه . یه فرصتیه که به جای سخن کردن از محصول ها و خدماتتون , راجع به بها حقیقی وواقعی شراکت با شرکتتون صحبت بزنید . 

طراحی سایت در مشهد

برای ماجرا ماجرا کمپانی و برندسازی B2B روشهای مختلفی وجود داره که بشه طوری ماجرا مارک رو تعریف کرد که برای مخاطب انگیزه نیز دیدنی و جالب باشه . تو این پست پنج عدد از این روشها رو معرفی می‌کنیم . 

تاریخچه شرکتتونو ماجرا فرمائید 

کمپانی شما با یه هدفی تأسیس شده و این انگیزه صرفا اختصاصی به پول درآوردن نمیشه . انگیزه با اهمیت تأمین یه نیازی بوده . یکی‌از روشهای خیر که میتونید باهاش روایت برندتونو بگید همینه که تاریخچه تأسیس کمپانی رو تعریف نمائید . تو این قضیه به سوالاتی نظیر اینها پاسخ به این : 
•چرا ما این عمل رو استارت کردیم؟ 
•چه عواملی به موفقیت ما تو این سالها امداد کرد؟ 
•چطوری با بازار این عمل سازگار شدیم؟ 
•ما روی تأمین چه نیازهایی فعالیت میکنیم؟ 
•چطوری رویش کردیم و کارمونو بسط دادیم تا بتونیم نیازهای مشتریهای بیشتری رو تأمین کنیم؟ 

روایت ای بسازید که مورخ شرکتتونو بازگو کنه , مخاطب انگیزه رو نشونه بگیرید و ارزشهای شرکتتونو بگید . روی تأمین نیازهای مشتریها تأکید فرمایید . این روش سبب میشه مشتریها خودشونو در راس دقت کاری شما ببینند و به همیاری با شما ترغیب بشن . 

مؤسسان شرکتتونو معرفی نمائید 

خیلی از شرکت های B2B بر طبق حوصله و روحیه ایجاد اشتغال یه مؤسس یا این که مؤسسانی به‌وجود اومدند . علی الخصوص تو کشور‌ایران که خیلی ماجرا کارآفرین­ها رو مشنویم که تونستند با حوصله و پشتکار به موفقیت برسند , حال یا این که این پشتکار رو در منش ابتکار عمل صرف کردند یا این که سرویس رسانی به مشتریها یا این که علم . نوروفروغ رو بندازید روی مؤسس­های شرکتتون و روایت برندتونو قصه فرمائید و از این شیوه یه رابطه عاطفی با مخاطب برقرار فرمائید . تو این مسئله بایستی به‌این سوال های پاسخ بدید : 
•پیش موضوع یا این که تخصص­هاشون چی بوده؟ 
•چه اتفاقاتی اونها رو به تأسیس کمپانی ترغیب کرد؟ 
•چه دیدی به کمپانی داشتند؟ 
•چطوری با مشتریها تعامل دارند؟ 
•ارزشهای حرفه­ای با اهمیت این اشخاص چیه؟ 

معرفی مؤسسان کمپانی سبب ساز میشه پشت نام‌و‌نشان کمپانی یه فیس انسانی قرار بگیره و مارک خوبتر با مخاطب رابطه بگیره . به ویژه برای شرکت ها کهن که دیگه مؤسسانشون دخالتی در رئیس کمپانی ندارند , خیلی میتونه ترغیب کننده باشه . این روش میتونه به مبنا و شالوده مارک B2Bتون اشاره کنه . 

از زمانهای کلیدی بگید 

اگه اتفاقات بزرگ یا این که دستاوردهایی که در مورخ برندتون بدست آوردید با بازار انگیزه ایده­آل­تون مطابقت و همخوانی داره , این حادثه ها رو در کنار نیز قرار بدید و روایت رو اینطوری داستان نمائید . تعریف این حادثه ها به ترتیبی که حادثه افتادند نیز معمولی است و نیز میتونه به شیوه جالبی شالوده و پایه شرکتتونو منتقل کنه وهم تغییرات و دستاوردهای کمپانی رو در حین زمان نشون میده . اگه می خواهید اینطوری داستانتونو تعریف فرمایید بایستی بدین سوال های پاسخ بدید : 
•چه نوآوری­هایی وارد این صنعت کردیم؟ 
•در فناوری یا این که سرویس ها خاصی پیشقدم بودیم؟ 
•چه جوایزی تو این صنعت اخذ کردیم؟ 
•چه سهمی از این صنعت داریم؟ 
•دوره­هایی بوده که رویش یا این که تغییر‌و تحول مهمی داشته باشیم؟ 

همچنین که دارید این حادثه ها اصلی رو زمانبندی می کنید ( و اضطراری نیز نیست که خیلی توسعه بدید ) , به حادثه ها یا این که دستاوردهایی تصور کنید که شمارو در حیث مخاطب دارای اعتبار میکنه و تو حوزه کاری خودتونو بهتون قدرت میده . برندسازی B2B مدام بایستی تو داستانهاش مخاطب رو بعنوان کمپانی کننده فعال ببینه . یادتون باشه نا آشنا ندونیدشون . 

به مشتریهاتون برگردید 

اگه بخاطر مشتریهاتون کمبود , ورشکست میشدید . همین حقیقت بی آلایش نشون میده مدام بایستی تو برندسازی و بازاریابی به مشتریهاتون برگردید . برای خیلی از شرکت های B2B , وجود مشتری یه ضرورته . نیازهای مشتریها بهشون قابلیت ارائه سرویس ها یا این که ساخت محصول میده . تو شرکت ها B2B دیگه ارتباط مشتری - فروشنده نیست و این ارتباط بیشتری شراکتیه . یکی راههای دیدنی داستان روایت مارک برگشتن به مشتریها , نیازها و طریق همیاری کمپانی با مشتریهاش و حل مشکلاتشونه . با ماجرا روایت مشتریهاتون , قصه خودتونو تعریف نمائید و بدین سوال های پاسخ بدید : 
•چه مشکلاتی رو میتونیم حل کنیم؟ 
•موارد خاصی که داشتیم , مواردی بوده که روی عمل یه مشتری تأثیر قابل توجهی گذاشتیم؟ 
•چطوری یاری می‌کنیم تا مشتریهامون برنده باشند؟ 
•ارزشهامون چه اثرات مثبتی روی مشتریها میذارن؟ 
•شعار کاریمون چیه؟ 
•چه مثال نتایجی تا درحال حاضر از خدماتمون بدست آوردیم؟ 
•فرایند و فرآیند نو سرویس ها مشتریان به کجا میره؟ 

مشتری­های شما دوست دارن بدونن چه پیشنهاداتی براشون دارید و برندتون چی امور میکنه . یه روایت جالب برای برندتون بنویسید که مشتریها رو به شراکت ترغیب کنه و راه‌حل های خلاقانه ای نشون بده . 

کارمندهاتونو تعریف فرمائید 

ممکن است کمپانی شما خیلی ماجرا بسیط و خاصی نداشته باشه , خیر مطالعه موردی مشتری , و خیر موسس به یاد موندنی ای . نگران نباشید , کارمند که دارید . کارمندهاتون حکم سربازهای برندتون می‌باشند . اگه کارشونو خوب انجام تن و برندتونو عالی به نمایش بذارن , میتونه باعث به وفاداری مشتریها بشه و مشتریهای مخصوص براتون به همراه داشته باشه . داستانتونو حول این موضوعات بنویسید ; راجع به استعدادهای کارمندها و دستاوردهاشون بنویسید و روی این سوالهای مانورد بدید : 
•کارمندهامون چطوری برندمونو نشون میدن؟ نمونه بزنید . 
•مشتریهامون از کدام فعالیتها یا این که گرایشات شرکتمون خوششون میاد؟ 
•مشتریها در امر کارمندها چه بازخوردهای مثبتی داشتند؟ 
•برندمون مبلغ چه گونه رفتارهاییه؟ 
•از حیث ما کارمند ایده­آل چه کسیه و چطوری کمپانی رو نشون میده؟ 

اینجا نیز نظیر زمانی که میخواستیم از موسسان کمپانی صحبت بزنید , ویژگیهای کارمندهاتونو بگید و فیس انسانی به سازمانتون بدید . دیگه خودتونو یه کمپانی قابل انعطاف افزاری نبینید که برای موسسات بهداشتی سرویس ها رسانی میکنه , بلکه شما الآن یه سهم دار نزدیک می باشید که چالش­های بازار رو بررسی میکنه و با یک رخ صمیمانه براشون شیوه حل­های فردی ارائه میده . 

روایت برندتون 

تو برندسازی B2B , قصه ماجرا مارک احتمال این که مخاطب انگیزه باهاتون رابطه برقرار کنه رو ارتقاء میده و ارتباطتونو با مشتریهای فعلی تقویت میکنه . این مورد بایستی بدین سوال پاسخ بده که ( چرا ما می بایست کمپانی شما رو به فلان کمپانی دیگه ترجیح بدیم و با شما فعالیت کنیم , خیر اونها؟ ( . داستانی تعریف فرمائید که جالب , فریبنده و درگیر کننده باشه . زرنگ باشید و طوری به ماجرا بال بدید که خواننده مشتاق خوندن بشه 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 592 تاريخ : يکشنبه 26 آذر 1396 ساعت: 12:16

6 نکته طلایی در پباده سازی وبسایت 
طراحی سایت در مشهد
ده سازی تارنما خویش از بالاترین تکنولوژی ها استفاده کرده باشید البته امار بازدیدکننده ی مناسبی نداشته باشید عوامل دوچندان کوچک البته مهمی موجود است که می تواند با کمترین زمان تاثیر بسزایی در پروسه ارتقاء بازدید شما داشته باشد . این عوامل عبارتند از . . . 

1 - از سایه های خاکستری در پباده سازی وبسایت خویش استفاده نمائید 
در صورتی شما در پباده سازی تارنما خویش از اشکالی استفاده می کنید بایستی بدانید که اشکالی و کادر هایی که با سایه های خاکستری همراه میباشند برای آغاز مشاهده وب سایت از قیمت بالایی برخوردار می باشند . ابتدا فریم های خویش را با سایه ی خاکستری قرار دهید آن‌گاه عکس های خویش را بیش تر نمایید و در آخر رنگ های المان های دلخواه را درخور برگه ی ساخت شده بکارببرید . 

2 - حذف آیکن های شبکه های مردمی از هدر تارنما 
شما کلی کارایی می‌کنید تا اشخاص متعددی را به وب سایت خویش دعوت نمایید . البته به محض ورود بطور اجباری از انها می‌خواهید تا تارنما شما‌را ترک نمایند و به شبکه های مردمی بروند . وقتی که شما آیکن شبکه‌های‌مردمی را در هدر وبسایت و اغاز مشاهده استفاده کننده قرار میدهید از انها دعوت می‌کنید تارنما شمارا ترک و به شبکه های عمومی بروند بجای این فعالیت این آیکن ها را در هدر وبسایت قرار دهید 

3 - دام اسلاید شو slideshow 
هنگامی که شما از اسلاید شو بعنوان قرار دادن داده ها کاملی از تارنما خویش در کاغذ ی اولیه استفاده می کنید از این نکته غافل می باشید که خیلی از اشخاص طاقت ی دیدن تمام اسلاید ها را ندارند و وقت خویش را برای مشاهده اسلاید های انتها نمیگذرانند بخش اعظمی از تایم ها پیش امده است که عکس های ابتدایی ارتباطی با مورد وب سایت شما ندارند . شما همت فرمائید مربوط ترین تصاویر و پیام ها را در اغازی ترین اسلاید های خویش قرار دهید 

4 - نویگیشن معمولی پباده سازی نمایید 
کاهش شمار بازدید کنندگان شما شاید بر اثر فهم و شعور بصری آنان از پباده سازی وب سایت شما باشد که بنظر انها گیج کننده و به هم ریخته آید . به این ترتیب کارایی فرمایید بجای غوطه ور کردن بازدید کنندگانتان در انبوهی از لینک و پیوند ها , تلاش فرمائید یک نویگیشن معمولی برای تارنما خویش پباده سازی فرمائید تا از هیاهو ورقه جلوگیری شود 

5 - فضاهای سپید را بکار ببرید 
اعتقاد این مسئله ممکن است زیاد طاقت فرسا باشد که فضاهای خالی در وبسایت بتواند کارساز باشد . البته خیلی از شرکت های بزرگ عمده المان های خویش را در فضاهای دوچندان کوچک تولید کرده اند . تا ضمن ساخت آسانی از فضاهای خالی هم منفعت ببرند اما این فضاهای خالی نباید خیلی تو سلیقه بزنند و حد میانه‌روی آنان می بایست رعایت شوند 

6 - استفاده از فونت های بزرگ و متنوع 
تیپوگرافی یکی اصول نخستین و دارای اهمیت در پباده سازی وب سایت بشمار می رود . احتمال دارد فونت های کوچک در اسکرین های کامپیوتر های متفاوت احتمال دارد جلب اعتنا نکند . البته استفاده از فونت های بزرگ علی الخصوص در هد لاین ها و عنوان ها علاوه بر نمایش خوبتر و جلب حیث به با صرفه سازی وب سایت ( سئو ) شما یاری متعددی خواهد کرد .
 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 271 تاريخ : شنبه 25 آذر 1396 ساعت: 14:11


در حدود ده سال ی 90 قرن بیستم میلادی باتوجه به بسط میزان استفاده از ابزار دیجیتالی و پوشه های دیجیتالی مفهومی به اسم html پدیدآمد , که در مقاله html چه است می‌توانید کاملا با این معنی آشنا گردید . در تعریف کلی این پوشه ها , انواعی بودند که دربرگیرنده نیز نوشته نیز تصویر و نیز صوت و . . . می شدند . 


 ها توسعه و گسترش یافتند و مفهومی به اسم وب سایت و وبسایت بوجود آمده است . 

سایت ها دربرگیرنده اشکال فولدر ها بر روی کانال جهانی وب میباشند , که ابراز قابل قبولی برای رابطه با بقیه یوزرها به روشی پر سرعت و لحظه ایی و همینطور اشتراک پوشه ها و مطالب , با آن ها میباشد . 

 

در دنیای روز جاری که عصر ارتباطات نامیده می شود , سایت ها مهم ترین رسانه بعداز تلوزیون می‌باشند که با ترقی پرسرعت شرکت های پباده سازی وب سایت , چه بسا وبسایت ها در سال های اخیر برای اکثری از مردمان دنیا تبدیل به رسانه نخستین گردیده اند . 

 

سایت ها را ما می‌توانیم تاکنون به سه نسل گونه بندی کنیم ; اما این نسل ها با دقت با گاز ترقی دانش در این باره می‌تواند در آتی خیلی بیشتر شود . 

این سه نسل را با نیز مطالعه مینماییم : 

1 - نسل اولیه : 

نسل نخستین تارنما ها وقتی بود که تنها یوزرها می توانستند داده ها تارنما ها را مشاهده نمایند و قابلیت تغییرات و تولید محتوا در آنان‌را نداشتند , داده ها صرفا به وسیله مدیران سایت بر روی آن قرار می گرفت . اصطلاحا این سایت ها یک طرفه بودند . امروزه هنوز این نسل از سایت ها با دقت به این‌که موج سوم و نسل هوشمند وبسایت ها در عالم عرضه گردیده اند , بین کمپانی هایی با ساختار دیرین ترویج دارا هستند . 

 

2 - نسل دوم : 

نسل دوم سایت ها از هنگامی تولید شد که نیاز بدین زمینه که در محتوای تارنما می بایست یوزرها نقش داشته باشند , و تغییراتی ساخت و مطالبی را به ثبت برسانند ; این نسل از سایت ها را سایت های مشارکتی هم می‌گویند . چون در دستکاری و نگارش محتوا نیز مدیران و نیز یوزرها دخالت دارا‌هستند . درین نسل فناوری های خیر برای صفحه های اینترنت سایتطراحی شد . از این مثال فناوری آجاکس ( Ajax ) که فناوری برای بهبود در صدر داخل شدن برگه و آپلود آن فارغ از بار گذاری کل ورقه بود ; این نسل نسل مرسوم اکثرا تارنما هایی که ما با آن ها سرکار داریم و از آن ها استفاده کرده ایم میباشند . 

 

3 - نسل سوم : 

طراحی سایت در مشهد

نسل سوم که در سال های اخیر مهندسین فناوری داده ها برای پباده سازی وبسایت خویش در جهت آن رفته اند , ایجاد وبسایت های هوشمند است که بتوانند مخاطب خویش را بشناسند و با آن‌ها رابطه برقرار نماید . سایت های تعریف شده در‌این نسل بایستی بتواند با اعتنا به صلیقه و علایق استفاده کننده مطالب و محتوا را در اختیار آن‌ها قرار بدهد و مطابق صلیقه کابر تغییر و تحول نماید .

البته استفاده از این تارنما ها هنوز همگی گیر نشده و یک سری یه خرده از این سایت ها در دنیا میتوانیم مشاهده کنیم . در برنامه نویسی این وبسایت ها از تکنولوژی هوش تصنعی مصرف شده شده‌است و می توان اذعان کرد ابتکار عمل این تکنولوژی سبب ساز بوجود وارد شدن این ایده در پباده سازی وب سایت شده‌است . 

 

مزایای سایت ها : 

همان طور که در خصوصیت های تارنما اشاره کردیم سایت ها امکان ها و مزایای مضاعف برای ما تولید کرده اند , همینطور اکثری از محدودیت ها را برای شغل های رسانه ایی از بین برده اند . 

 

اعم از این مزیت ها 6 مورد بارز میباشند : 

1 - آگهی : 

با به‌وجود داخل شدن سایت ها , ابزار مفیدی برای آگهی در تراز جهانی بوجود آمده اند . به گونه ای که خبگزاری های مشهور عالم بعداز تکثیر خبر خویش در تارنما های مشهور خبری قادر است از نشر آن در تمام عالم , اما به غیر از مرزو بوم کره شمالی که رابطه اینترنتی مردمان آن با عالم بجهت سیاست های حکومتی جدا است , اطمینان داشته باشند ; آن نیز در کسری از زمان که چه بسا تاءمل کردن به‌این مسئله در پیشین محال بود . 

2 - بازاریابی : 

در‌این فرمان تنها کافی ست ما وبسایت خویش را به موتور های جست و جو از قبیل google . com معرفی کنیم . همین دستور سبب میگردد که با یوزرها با جست و جو درباره‌ی موضوع کاری ما که وبسایت ما به آن اشاره دارااست , تارنما مارا پیدا نمایند و با تجارت ما و تولیدات ما آشنا شوند . صرفا بایستی در پباده سازی وب سایت به نکات css و سئو ی وبسایت مان دقت نماییم . چون اینکار سبب ساز می‌شود که موتور های جست و جو وبسایت ما‌را در سکو بالاتری در لیست جست و جوی خویش قرار دهند . 

3 - در اختیار بودن : 

این مزیت سبب شده که ما در هر زمان از شبانه روز و هر جایی که به وب دسترسی داریم , داده ها خویش را بتوانیم در اختیار یوزرها در اختیار بگذاریم . اصطلاحا بدین مزیت 7 *24 می‌گویند . 

4 - تبلیغات : 

با وجود خیل عظیم یوزرها وبسایت ها شایسته ترین مکان برای انجام تبلیغات می‌باشند . در حالتی که که سایت ما دارنده بازدید کننده متعددی باشد , مسلما به خاطر این مورد شرکت ها گوناگون در این باره به شما برای تبلیغات هم مراجعه خواهند کرد . خویش شما نیز می‌توانید بدین روش خویش را در عالم گسترده ی وب معرفی و تبلیغ فرمائید . 

5 - درآمد زایی : 

مهم‌ترین مزیت وبسایت ها ساخت درآمد هست که به هدف اساسی روز جاری در جامعه جهانی که اشتغال و درآمد برای گذران کارها معاش ست , جان نو ایی داده است . اکثری از شرکتهای در هم اکنون ورشکستگی چه بسا با منش مقدار وبسایت توانسته اند بقای خویش را تضمین کنند . چون تعدد فروش آن ها به‌این نحوه یک سری برابر شده‌است . همینطور این تعداد مشتری در صورت رضایت از کیفیت محصول ها برای شما ابزار تبلیغاتی خواهند شد و در حین زمان اندکی تولیدات شما در کل یک شهر یا این که چه بسا مرز و بوم و یا این که چه بسا دنیا معرفی خواهد شد .

6 - عدم محدودیت های وقتی و مکانی : 

یک مزیت حساس دیگر وبسایت ها این می‌باشد که دیگر رابطه ما با مشتریان و یوزرها محدود به خیابان و محله اطراف کمپانی ما نمیباشد . آنگاه جغرفیا و جبر جغرافیایی محدودت رابطه با مشتری از بین رفته است , و مشتری با رابطه با تارنما ما , به صورت مجازی سفری به کمپانی ما خواهد داشت , سفری که ولی مجازی خواهد بود . همینطور مشتریان می‌تواند در هر زمان از شبانه روز که چه بسا جز ساعت کاری کمپانی ما نیست , کار و درخواست خویش را انجام دهند . 

و با دقت به این که این رابطه دو طرفه میباشد , کمپانی پباده سازی تارنما پایه از روش سایت هم در هر زمان و جای جای قادر است با مشتریان خویش رابطه داشته باشد و آنان نسبت به تولید ها خویش جذب کند . 

 

پروسه پباده سازی وبسایت : 

به فرایند ساخت و ساخت یک تارنما از ابتدا تا پایان پباده سازی وب سایت میگویند . 

یک طراح وب سایت برای پباده سازی وبسایت نیاز به شناخت با تمام روند ساخت تارنما داراست . 

 

طراح تارنما می بایست با ابزار گوناگون ساخت و ویراش وبسایت ها و لهجه های برنامه نویسی کانال و وب شناخت داشته باشد , نظیر Asp . net و PHP . 

همینطور می بایست با مباحث دامنه , صاحبخانه اینترنت , cms , Html , css , Ajax و . . . . 

کمپانی پباده سازی وبسایت توسعه و گسترش و پردازش اساس , این داده ها را در مقاله ها پباده سازی تارنما خویش کاملا یادگرفتن داده است . 

 

 

فرآیند تولید سایت : 

مهیا کردن و ساختن هر شی و وسیله ایی مراحلی را دربرگیرنده میشود . 

پروسه ساختن یک تارنما هم ترتیبی دارااست : 

1 - ابتدا گزینش یک اسم دلخواه برای وبسایت که در مبحث دامنه در رابطه آن توضیح مفصل داده ایم . 

2 - نام نویسی تارنما یا این که ثبت دامنه برای این که اسم سایتمان منحصربه‌فرد باشد . 

3 - پباده سازی صفحه های اینترنت بوسیله موسسات پباده سازی وب سایت مانند کمپانی طرح و پردازش اساس . 

4 - خریدن یک فضای بر بستر وب , که در دعوا صاحب خانه اینترنت یا این که host میتوانید با آن آشنا گردید . 

5 - آپلود وبسایت پباده سازی شده بر روی فضای خریداری شده یا این که صاحب خانه اینترنت , برای این‌که بر روی بستر وب برای نمایش به عموم قابل استفاده باشد .
 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 242 تاريخ : پنجشنبه 23 آذر 1396 ساعت: 13:54

طراحی سایت در مشهد
رآیند ساخت یک وب سایت نو است که سلسله مراتب و مسیریابی و طریق رابطه صفحه های داخلی رو برای تجربه کاربری/ رابط کاربری معلوم میکنه . از سوی دیگه نقشه وب سایت سئو برای امداد به موتورهای کاوش پباده سازی میشه که بتونن وبسایت رو بخزن و تمامی محتواشو فهرست کنن . 
تشخیص : 
هنگامی گرد هم آیی تشخیصی با مشتری تموم بشه و فهم جامعی از هدف ها و چگونگی به وقوع پیوستن اون هدف ها در پروژه پباده سازی وب سایت به‌وجود بیاد , تراز آن‌گاه ساخت و پباده سازی نقشه تارنما خواهد بود . 

نقشه وب سایت برای پباده سازی وبسایت : 
نقشه وبسایت برای پباده سازی وب سایت : انگیزه مهم این فعالیت اینه که کلیه صفحه های وبسایت رو توده بندی کنیم . این فعالیت نظیر اینه میمونه که برای ساخت ساختمون یه چارچوب کلی از اتاقهای خونه داشته باشید . به عنوان مثال بگید این خونه قراره دو خوابه باشه یا این که سه خوابه؟ تعدادی تا دستشویی داشته باشه؟ خیر فقط تعداد اتاقها ( صفحه ها وب سایت ) مهمه , بلکه روش ارتباطشون باهم نیز بایستی تو معماری خونه ( پباده سازی وبسایت ) مشخص و معلوم بشه . این عمل هم معنی زبده کاربری و رابط کاربری وبسایته . 
برای پباده سازی وبسایت از نقشه تارنما یاری می گیریم تا . . . 
. . . سلسله مراتب وبسایت و ساختار مسیریابی تارنما رو معین کنیم . 
. . . رابطه درونی صفحه های رو بشناسیم . 
. . . تجربه کاربری و رابط کاربری رو بهبود ببخشید تا از عملکرد امکان استفاده اطمینان حاصل کنیم . 
. . . تمامی صفحه های وبسایت رو عده کنیم , چه صفحه های مو جود و چه صفحاتی که قراره بیش تر بشن . 
مثالی از ماکت نقشه وب سایت برای پباده سازی تارنما : 
مسیریابی ( فهرست ) کلیدی : منزل , پباده سازی وبسایت , سئو , تبلیغات کلیکی , اعضای تیم , رابطه با ما 
مسیریابی زیر ورقه : 
سرویس ها : ( پباده سازی وب سایت , سئو , سئوی محلی , تبلیغات کلیکی , پباده سازی تارنما وردپرسی , با صرفه سازی نرخ تبدیل استفاده کننده , تولیدات ویدئویی ) 
کمپانی : ( اعضای مجموعه , مشتریان , وب لاگ , رابطه با ما , اطراف محرمانه ) 
شرکا : ( مجموعه رسانه منطقی , خالق فرم بدون پول ) 
منابع ( سئوی مجانی , NDAساز بدون‌پول , قراردادساز بدون پول , نقشه وبسایت ) 
همونطور که می‌بینید این نقشه وبسایت چندین سعی اول داره مشتمل بر ارتقاء تجربه کاربری , نشر سلسله مراتب داده ها و تعریف رابطه درونی صفحه ها . 
یک تلاش ثانویه ای نیز داره ( اگرچه از حیث سئو این کارایی نخستین است ) و اون اینه که فهرست بدون نقص صفحه ها وبسایت رو نشون میده و گوگل و موتورهای جستجوی دیگه میتونن سازمانبندی محتوای وب سایت رو بفهمن . میتونید نقشه وبسایت سئو رو نیز بعنوان یه کاغذ روی نقشه سایتتون برای طراح وب سایت بیارید . 

نقشه وبسایت سئو 
این یک پیوند در زیر سایته که به برگه ای سوق دهی میشه که به تمامی صفحه ها سایتتون پیوند شده . یک کدام از عملکردهای اساسی هر بازاریاب دیجیتالی که کارش مدیر سئوی تارنما باشه اینه که اطمینان حاصل کنه که کلیه صفحه ها وبسایت فهرست بندی شدند . نقشه سئوی تارنما یه مسیر کم مقاومت صحیح میکنه که خزنده های موتورهای کاوش بتونن تمام صفحه های وبسایت رو فهرست کنن و هر برگه تنها با دو کلیک از کاغذ اساسی قابل دسترسی باشه . 
از نقشه وبسایت سئو استفاده فرمایید تا . . . 
. . . اطمینان حاصل نمایید که کلیه صفحه ها تارنما دراختیار هستن و خزنده های موتورهای کاوش میتونن همگی رو فهرست کنن . 
. . . کلیدواژه ها رو تو انکورتکست لینکها آورده باشید تا از نگاه سئو صفحه ها بهم دارای ربط باشن . 
واضحه که نقشه وب سایت سئو جزو نقشه تارنما پباده سازی سایته . 
دو مدل نقشه وب سایت سئو داریم : یکی نقشه تارنما HTML ( همون مثالی که در ابتدا دیدید ) و یکی نقشه وب سایت XML . نقشه وب سایت HTML میتونه نیز برای استفاده کننده و نیز برای موتورهای کاوش بکار بره . گوگل سایتتونو میخزه و داده ها سایتتونو خارج میکشه و اون داده ها رو برای دیتابیس نتایج جستجوهاش آپلود میکنه . نقشه تارنما XML یه نقشه وبسایت مخفیه و میتونید اونو تو کنسول جستجوی گوگلتون که پیش از این ابزار وبمستر بود لود فرمایید . با این عمل میتونید صفحه ها سایتتونو از روش نقشه وبسایت XMLی که تو کنسول کاوش گذاشتید به گوگل برسونید . 
چه نقشه وبسایت پباده سازی وب سایت و چه نقشه وبسایت سئو , هر دو قسمتی از پروسه پباده سازی وب سایت هستن . هر دو می بایست در اوایل عمل مشخص و معلوم بشن تا تجربه کاربری و سئوی تارنما صحیح فعالیت کنن و تو اجرای پباده سازی سایتتون در حق تقدم قرار بگیرن .
 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 282 تاريخ : چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت: 16:42


 

طراحی سایت در مشهد
برای نمایش مطالب دارای ارتباط در وردپرس روشهای گوناگونی موجود هست که روز جاری درین مقاله از همیار وردپرس قصد برای نمایش این مدل مطالب را داریم که با استفاده از آن قدرتمند خواهید بود سوای کدنویسی و با استایل های مختلفی مطالب را به نمایش درآورید .
این فعالیت را با انگیزه ارجاع دادن یوزرها به بقیه متن های وبسایت انجام می‌دهیم . فرض نمائید آموزشی را می نویسید که مثال های دیگر آن در وب سایت از قبلی موجود هست و می‌خواهید استفاده کننده را تشویق نمایید تا در شرایطی‌که می‌خواهد بیشتر یاد بگیرد سایر آنان‌را هم مطالعه نماید . برای این مراد از پلاگین های مطالب دارای ارتباط استفاده میکنیم .
نمایش مطالب دارای ربط در وردپرس با ( Yet Another Related Posts Plugin ( YARPP

Yet Another Related Posts Plugin ( YARPP ) - نمایش مطالب دارای ارتباط در وردپرس

پلاگین YARPP بیش تر از ۳۰۰ , ۰۰۰ هزار توشه بوسیله یوزرها وردپرس دانلود و فعال سازی شده که نشان از اهمیت این پلاگین وردپرسی می باشد . این پلاگین یکی‌از یک سری پلاگین ی وردپرسی است که قابلیت و امکان نمایش مطالب دارای ارتباط در وردپرس را آماده می نماید .
آغاز عمل

برای آغاز فعالیت ابتدا بایستی پلاگین را از نصیب پیشخوان>افزونه ها>افزودن> لود پلاگین , آن را بار گذاری و آن گاه نصب و راه‌اندازی نماییم . بعد از فعال‌ساز‌ی پلاگین YARPP یک آیتم در مسیر پیکربندی به اسم YARPP بیش تر می شود .

YARPP - نمایش مطالب دارای ربط در وردپرس

بعداز کلیک برروی آیتم YARPP به برگه پیکربندی پلاگین منتقل میشویم .
بخش نخستین “ مخزن ”

مخزن - نمایش مطالب دارای ارتباط در وردپرس

همانگونه که مشاهده می‌کنید این بخش دارنده چهار مورد است .

“ Disallow by مدل و Disallow by برچسب ” : با تعیین آیتم های این مورد ها می‌توانید از نمایش مطالب دارای ارتباط در وردپرس با این نوع یا این که برچسب ها جلوگیری فرمایید .
“ پست های رمزدار نمایش داده شوند؟ ” : با گزینش این مورد متن های دارنده سر هم در مطالب دارای ارتباط نمایش داده می گردند .
“ نمایش پست ها از ۱۲ ماه پیش ” : با گزینش این آیتم می توانید مطالب را از یک زمان مشخصی نمایش دهید .
بخش دوم “ میزان رابطه ” پیکربندی

پیکربندی - نمایش مطالب دارای ربط در وردپرس

درین نصیب نسبتاً تمام مورد ها مشخص و معلوم می‌باشند صرفا دو مورد را مورد بررسی قرار می دهیم .

دستکم تطبیق : هر چه دست‌کم تطبیق کمتر شود , سود کلیدی خیس و تعداد پست های دارای ارتباط کمتر میگردد . میزان پیش فرض آن ۵ است . برای این‌که میزان مناسب آن را بیابید به امتیاز تطبیق بعضی از پست ها نگاهی بیاندازید .
Display results from all post types : هنگامیکه این آیتم غیرفعال باشد , صرفا مطالب مرتبطی نمایش داده خواهد شد که تنها پست ها باشند و تنها کاغذ های مرتبطی نمایش داده خواهد شد که صفحه ها باشند .
بخش سوم نمایش پیکربندی برای سایت شما

نمایش پیکربندی - نمایش مطالب دارای ارتباط در وردپرس

در نصیب اولیه شما می توانید مشخص و معلوم نمائید مطالب دارای ربط در چه صفحاتی نشان داده شوند .
در نصیب دوم شما می‌توانید آرشیوها را هم مشتمل بر مطالب دارای ارتباط فرمائید .
حداکثر تعداد پست های دارای ربط : این نصیب تعداد مطالب دارای ارتباط را برای نمایش معین می نماید .
نصیب بعدی مدل نمایش مطالب دارای ارتباط در وردپرس را مشخص و معلوم می کند که می‌تواند به طور یک لیست بی آلایش یا این که این‌که همراه با تصویر شاخص باشد .
در جعبه بعدی در نصیب Heading تیتر بخش مرتبط با مطالب دارای ارتباط را معین می کند .
( Default image ( URL : این آیتم درصورتی که مقاله تصویر شاخصی نداشته باشد این تصویر را نشان می دهد .
ترتیب نتایج هم می تواند یکی وضعیت های زیر باشد

امتیاز ( از بیشترین رابطه به کمترین رابطه )
امتیاز ( از کمترین رابطه به بیشترین رابطه )
مورخ ( نو به دیر باز )
مورخ ( دیرباز به نو )
تیتر ( به ترتیب الفبا )
تیتر ( برعکس ترتیب الفبا )
بخش چهارم نمایش پیکربندی برای آر اس اس

پیکربندی آر اس اس - نمایش مطالب دارای ارتباط در وردپرس

با فعال کردن این آیتم , می توانید مطالب خویش را در غذا وب سایت یا این که RSS هم به نمایش درآورید .
درصورتی که این مورد را فعال نمایید تنظیماتی نظیر پیکربندی بخش سوم را مشاهده می‌کنید .
سود عمل

نمایش به طور لیست بی آلایش :

نمایش به طور لیست معمولی - نمایش مطالب دارای ارتباط در وردپرس

نمایش همراه با تصویر شاخص :

نمایش با تصویر شاخص - نمایش مطالب دارای ارتباط در وردپرس

 

معرفی مطالب جالب با لینک منبع...
ما را در سایت معرفی مطالب جالب با لینک منبع دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین طیرانی rayap بازدید : 304 تاريخ : سه شنبه 21 آذر 1396 ساعت: 18:35